Voimassa 1.1.2019 alkaen

Verkkokauppa

Taksit.fi Kaupassa Taksiliiton Yrityspalvelu Oy (0645272-9, Nuijamiestentie 7, 00401 Helsinki, 020 775 6800, tilaus@taksiliitto.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, yrityksille ja Suomen Taksiliitto ry:n jäsenyhdistyksille. Tuotteita toimitetaan vain Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Hinnat

Kirjautumalla sisään Taksit.fi:n yrittäjäpuolelle, saavat Suomen Taksiliitto ry:n jäsenyrittäjät ostaa Kaupan tuotteita jäsenalennettuun hintaan. Muutoin näkyvillä ovat kaikille yhteiset hinnat.

Maksaminen ja maksutavat

Käytämme verkkokaupassa Checkout-palvelua, jonka maksuehtoihin voit tutustua täältä: checkout.fi/materiaalit/maksuehdot . Tiliotteella tai luottokorttilaskulla näkyy Checkout Finland Oy.

Käytössäsi on suomalaisten pankkien (Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, Osuuspankki, POP-pankki, Säästöpankki, S-pankki ja Ålandsbanken) maksupainikkeet sekä korttimaksumahdollisuus (Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla). Suomen Taksiliitto ry:n jäsenyhdistyksillä on mahdollisuus tilata yhdistystuotteita myös laskulla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään kuitti. Viestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Mikäli et jostain syystä saa vahvistusta vuorokauden sisällä tilauksestasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilaus@taksiliitto.fi.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla ja ne maksetaan tilauksen maksamisen yhteydessä. Toimitamme tilaukset tilauksen koon mukaan joko kirjelähetyksenä tilaajan kotiosoitteeseen tai postipakettina lähimpään Postiin. Tilaukset toimittaa Posti Oyj. Toimitusosoitteen tulee olla Suomessa. Tilauksia ei toimiteta ulkomaille. Tilaaja voi valita toimitusosoitteeksi ja vastaanottajaksi myös muun kuin oman osoitteensa. Asiakas vastaa siitä, että hänen tilauksellaan ja asiakastiedoissaan antamansa tiedot ovat oikein.

Toimitustavat ja toimituskulut:

Nouto toimistolta Helsingistä (Nuijamiestentie 7) 0€
Toimitus 5,90 €
Yli 100 €:n ostokset veloituksetta lähimpään Postin toimipaikkaan

Mikäli valitset noudon toimistoltamme Helsingistä, ilmoitamme sinulle, kun tuote on noudettavissa.

Toimitusaika

Valmiin tilauksen käsittely pyritään tekemään 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksestasi. Mikäli tuote on päässyt loppumaan varastostamme, otamme sinuun yhteyttä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Ostamillasi tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus edellyttäen, että tuote on alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäispakkauksessaan. Palautusaika lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, ota meihin yhteyttä saadaksesi tarkemmat ohjeet: tilaus@taksiliitto.fi. Näin varmistamme vaivattoman palautusprosessin. Taksiliiton Yrityspalvelu vastaa palautuskustannuksista, jos palautus on tehty saatujen ohjeiden mukaisesti.

Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa tuotepalautuksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme postikulut ja 5 euron maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Asiakaspalvelu
Autamme mielellämme, jos sinulla on kysyttävää. Tavoitat meidät puhelimitse numerosta 020 775 6800 tai sähköpostitse tilaus@taksiliitto.fi.